ساختار آزمون دولینگو

ساختار آزمون دولینگو چگونه است؟

ساختار آزمون دولینگو

ساختار آزمون دولینگو به طور کلی بسیار ساده و جذاب است و به هیچ وجه برای شرکت کننده امتحان خسته کننده نیست. ساختار آزمون دولینگو به دو بخش تقسیم می شود. قسمت نخست آن که مورد ارزیابی و سنجش و نمره دهی قرار می گیرد، شامل سوال های مختلف در چهار مهارت زبانی است و قسمت دوم آن که برای دانشگاه و یا موسسه های مقصد ارسال می شود در برگیرنده یک مصاحبه ویدئویی کوتاه و یک writing می باشد. هر دو سوال یعنی اسپیکینگ بخش interview و رایتینگ دارای نمره می باشند.

ساختار آزمون دولینگو شامل سوالات مختلفی می باشد. در این آزمون بر خلاف آزمون های دیگر مهارت ها به صورت جدا از هم نیستند و خیلی از سوالات شامل چندین مهارت با هم هستند. به فرض مثال یک سوال می تواند هم مهارت لیسنینگ شما و هم مهارت اسپیکینگ را مورد ارزیابی قرار دهد. از جمله سوالات آزمون دولینگو شامل دیکتیشتن (dictation) , پیدا کردن لغات واقعی (select the real English words in this list) و توصیف تصویر (describe the image) , گفتن یک جمله پس از گوش دادن به آن و قسمت های دیگر که رایتینگ و اسپیکینگ و شنیداری و ریدینگ آزمون دولینگو را کاملا پوشش می دهند.

ترتیب سوالات در آزمون دولینگو

ترتیب سوالات در آزمون دولینگو مشخص نیست و از هر بخشی ممکن است آزمون شروع شود به این معنی شما باید در ابتدا آماده شنیدن بخش listening یا هر قسمت دیگری مثل نوشتاری باشید.

در بخش ی جدا به طور کامل برای هر مهارت سوالات مختلف را همراه با مثال و تصویر تشریح می کنیم.


ساختار آزمون duolingo
Click Here duolingo listening
Click Here duolingo writing
Click Here duolingo speaking
Click Here duolingo reading
Click Here duolingo interview

علاوه بر 4 مهارت بالا، ساختار آزمون دولینگو شامل یک بخش (interview) مصاحبه ویدئویی و بخش رایتینگ میباشد.

مطالب مرتبط
پکیج سوالات واقعی آزمون دولینگو
کلاس آنلاین دولینگو
گروه تلگرام دولینگو

 

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن